Ik ben er!! - Reisverslag uit Québec, Canada van Nancy Erents - WaarBenJij.nu Ik ben er!! - Reisverslag uit Québec, Canada van Nancy Erents - WaarBenJij.nu

Ik ben er!!

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

12 Februari 2016 | Canada, Québec

9-2-2016
Jajaja! Ik zit in Quebec, Canada! Door mijn lieve buurman Ruud afgezet op Schiphol en na een vlucht van ongeveer 6 uur, een overstap op New York, nog een vlucht van 1,30 uur, aangekomen in Montreal! Daar kreeg ik van een agent, nadat hij mijn formulieren had bekeken waarop ik oa mijn beroep moest invullen, gelijk een badge en een kaartje, mocht ik nog eens een kijkje willen nemen bij de politie in Canada! Supoer vriendelijk!
Nadat ik mijn bagage had opgehaald, werd ik al opgewacht door mijn vrienden Gillian Lee en Francois.
Leuk om ze weer te zien!
Het was nog ongeveer 45 min rijden vanaf het vliegveld naar hun huis en onderweg hebben we gegeten bij een Indiaas restaurantje waar zij vaste klant zijn en ik begreep direct waarom...Hmmmmmm!
Daarna op naar hun huis wat echt SUPER gezellig is! Heel erg Canadees, knus, warm, gezellig...
Ik heb mijn eigen knusse kamer en badkamer.
Ik heb ook kennis gemaakt met Chica de Goldenretriever en Spiky de kat.
Na de rondleiding en mijn tas te hebben uitgepakt en te hebben bijgekletst, heb ik als een blok geslapen!
10-2-2016
De volgende dag ben ik met Gillian naar het winkelcentrum gegaan waar ze overal Sportoutlets hebben!! Ohoh, niet goed voor mn portemonnee maar wel heeeel erg nice! Ook hebben we boodschappen gedaan en ze hebben hier OVERAL kaas!!!
Gillian kan super lekker koken en we eten dan ook elke dag vers en gezond en vooral LEKKER!!!
's nachts wederom als een roos geslapen en toen vroeg op voor een sneeuwschoenewandeling op Mount Elephant (omdat de berg de vorm van een olifant heeft).
11-2-2016
Dat was echt prachtig! Het was -20 maar we hadden er flink de vaart in dus ik heb het geen moment koud gehad ondanks dat mijn haar bevroren was..
Wat is het hier mooi en stil! Je komt niemand tegen en hoort alleen de wind en het knisperen van de sneeuw onder de voeten...
Straks gaan we de berg op om een tocht in een bobslee te maken en te gaan tuben! Dat wordt lache!!

  • 13 Februari 2016 - 15:32

    Mam:

    leuke foto's, en wat doe en ga je leuke dingen doen zeg. echt helemaal Nen.
    Nou ik kijk nu alweer uit naar het volgende verslag en de foto's.
    Geniet en doe voorzichtig XXX

  • 16 Februari 2016 - 22:16

    Mirjam:

    Haai,

    Heeeeeerlijk! Wat een gaaf land

  • 16 Februari 2016 - 22:19

    Mirjam:

    Haha gaat weer van alles fout. Niet makkelijk hoor berichtje typen ;)

    Het ziet er heerlijk uit die foto's van je. Ook leuk dat je Canadeze vriendin even hoog is als jij; )

  • 18 Februari 2016 - 21:56

    Marina:

    Wow Nancy,

    Geweldig wat ga jij een geweldige tijd tegemoet in Canada.
    Heel veel plezier en ik weet wat voor gevoel jij nu hebt. Als Canada fan best een beetje jaloers.
    Ga genieten van al het moois.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Québec

Nancy

Actief sinds 12 Feb. 2016
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 2355

Voorgaande reizen:

11 Januari 2017 - 07 Februari 2017

Cuba

09 Februari 2016 - 02 Maart 2016

Quebec

Landen bezocht: